Klachten

Klachten

Over zichtbare transportschade dient u zo snel mogelijk te reclameren en dit aan ons door te geven.
Klachten Heeft u een klacht, neemt u dan bij voorkeur schriftelijk contact met onze klantenservice op. Dit kan via het schrijven van een brief naar:

LOBERON Klantenservice
Postbus 71
3980 CB Bunnik

U kunt ook een e-mail sturen naar service@loberon.nl. Uiteraard kunt u ook telefonisch contact opnemen via 030 - 65 92 530 (lokaal tarief).

U krijgt binnen 14 dagen een inhoudelijk bericht over de behandeling van uw klacht. Wij werken graag samen met u aan een oplossing. Mocht u van mening zijn dat uw klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, dan kunt u terecht bij de Geschillencommissie Thuiswinkel: www.sgc.nl De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting.
U kunt het platform vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?